6 Bahan Pro Kas™ Untuk Penawar Sakit Lutut & Otot

Sakit Lutut
Pro Kas™ Penawar Sakit Lutut & Otot
Sekumpulan usahawan telah berjaya menghasilkan satu produk khas untuk mereka yang sakit lutut, sendi dan otot. Sakit ini boleh terjadi dari pelbagai faktor, antaranya akibat dari melakukan aktiviti lasak atau berat, sakit arthritis, sengal-sengal pada otot dan bahagian anggota yang bengkak akibat aktiviti lasak dan berat.

Ia boleh melegakan sakit lutut, sendi dan otot dalam masa yang singkat mengikut tahap kecederaan. Dengan cara penggunaan yang mudah, picit dan sapukan cecair di bahagian yang sakit. Pengguna akan merasa lega akibat tindak balas yang cepat terhadap sakit yang dialami. Ia sesuai digunakan oleh setiap peringkat umur kecuali kanak-kanak bawah umur.


Sakit Lutut
Pro Kas™ Penawar Sakit Lutut & Otot


6 Bahan Pro Kas™ Untuk Penawar Sakit Lutut & Otot


ALOE VERA

Antioksidan, antibiotik yang bekerja sebagai stimulator pertumbuhan sel dan membaiki bekas luka, mengatasi bengkak sendi / sakit lutut dan sifat inhibitor nyeri.

SOYA 

Mengandungi 50% protein bagi setiap 100g kacang soya, merupakan 2x lebih daripada kacang tanah, 11x lebih daripada susu dan 3x lebih daripada telur!

VITAMIN & MINERAL 

Kaya vitamin dan mineral seperti kalsium, sodium, besi, kalium, mangan, seng, asam folat, pelbagai jenis vitamin, asam amino.

DELIMA

Mengandungi vitamin c sebagai penurun risiko arthiritis dan ianya baik untuk tulang.

DMSO

Pembawa bahan-bahan Pro KAS masuk ke dalam anggota badan dengan menggunakan teknologi nano dengan membetulkan DNA tanpa perlu melakukan pembedahan.

MENTHOL 

Mempunyai anestetik tempatan dan kualiti counterirritant, dan ia digunakan secara meluas untuk melegakan sakit otot.


pro kas
sakit lutut